logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۹۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان خدابنده:

سرانه اماکن ورزشی خدابنده ۰.۳۳ مترمربع است

سرانه-اماکن-ورزشی-خدابنده-۰.۳۳-مترمربع-است
رئیس اداره ورزش و جوانان خدابنده گفت: در حال حاضر سرانه اماکن ورزشی شهرستان خدابنده ۰.۳۳ مترمربع است که در صورت افتتاح و بهره‌برداری چمن‌های مصنوعی مینی‌فوتبال و بزرگ این سرانه افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق علی‌اوسط بدرلو به پروژه‌های عمرانی در طی یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: سه مورد تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان وجود داشته است که عبارتند از تکمیل سالن ورزشی چند منظوره ۸۰۰ نفری سجاس و ادامه عملیات عمرانی سالن کشتی و ساختمان اداری سجاس به مبلغ  48 میلیارد و 275 میلیون ریال که تخصیص اعتبار شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تکمیل احداث سالن ورزشی چند منظوره شهر سهرورد که به مبلغ 41 میلیارد و 680 میلیون ریال تخصیص اعتبار شده است افزود: تکمیل احداث سالن ورزشی چند منظوره کهلا با مبلغ 89 میلیارد ریال طی سال جاری تخصیص اعتبار داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر هر سه پروژه فوق در حال انجام است، به وجود تعداد چمن‌های مصنوعی در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در سطح شهرستان چه در روستاها و چه در شهرها تعداد قابل توجهی چمن‌های مصنوعی وجود دارد.

وی به سرانه فضای ورزشی اشاره کرد و گفت: طبق اسناد و مکتوبات وزارت ورزش و جوانان سرانه اماکن ورزشی کشور برابر ۰.۷۲ متر مربع برای هر نفر است و در حال حاضر سرانه اماکن ورزشی شهرستان خدابنده ۰.33 مترمربع است که در صورت افتتاح و بهره‌برداری چمن‌‎های مصنوعی مینی‌فوتبال و بزرگ و هم‌چنین پروژه‌های عمرانی موجود، این سرانه افزایش چشمگیر و قابل توجهی خواهد یافت.

بدرلو ادامه داد: در طول این مدت برنامه‌های اجرا شده بسیار متنوع و فراوانی توسط هیأت‌های ورزشی و اداره ورزش شهرستان از قبیل پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات ورزشی (شهرستانی و استانی) همایش‌‎ها و جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی مانند جشنواره گردو، گل و گلاب انجام شده است.

وی افزود: مسابقات محلات و اعزام‌های مختلف تیم‌های ورزشی و همچنین میزبانی تیم‌های ورزشی نیز در سطح شهرستان خدابنده محقق شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر